Uutiset

HEI, LÖYSIT KIINNOSTAVAA SISÄLTÖÄ!

Kirjaudu sisään tai luo tunnukset ilmaiseksi.

Elintarvikekonserni kasvaa kolmen kivijalan varassa

Juustoportti

– Pelkästään konserniimme kuuluvan Kasvis Gallerian tuotteita oli runsaan 1,3 miljoonan suomalaisen ruokalautasella viime jouluna, kasvunälkäisen Juustoportti Oy:n markkinoinnista ja viestinnästä vastaava Niklas Keski-Kasari havahduttaa. Leipäjuustostaan tunnettu jalasjärveläinen perheyritys on varttunut viiden viime vuosikymmen aikana maatilajuustolasta moderniksi elintarvikekonserniksi, jolla on voimakkaasti kehittyvää ja kasvavaa meijeri-, juustola- ja kasvisruokatalotoimintaa sekä laajeneva liikenneasemaverkosto Suomalaiset rankkaavat tällä hetkellä…

Ylöjärvi sai Seinäjoella pronssia Pop Up Shoppeenmäestä

Ylöjärvi ja muut menestyneet kunnat vastaanottivat eilen keskiviikkona 16.5. palkintonsa Seinäjoella kuntamarkkinoinnin SM-kisoista. Ylöjärven Yrityspalvelu sai SM-pronssia Ylöjärven keskustaa elävöittäneestä Pop Up Shoppeenmäki -tapahtumasta, joka pidettiin joulun alla viime vuonna. Voiton kisassa vei Pori dataohjatulla ja osallistavalla brändiuudistuksellaan, ja hopeaa sai Valkeakoski Valkeakosken pieniin taloihin erikoistuneella talonäyttelyllään. SM-kilpailuun osallistui 35 työtä. Kilpailu järjestettiin nyt 13….

Kaupungin suunta selvillä 10 vuodeksi

Ylöjärven kaupunginvaltuusto hyväksyi maanantaina vuoteen 2028 saakka ulottuvan uuden kaupunkistrategian. Kokouksessa strategiaan tehtiin vain yksi muutosehdotus, joka kuitenkin kaatui äänestyksessä. Kaikki valtuustoryhmät olivat melko tyytyväisiä viime elokuusta lähtien työstettyyn strategiaan. Valmistelutyö oli tehty huolellisesti, jonka ansiosta valtuustossa ei juututtu väittelyyn aiheesta. Perussuomalaisten valtuutettu Henrik Pajunen esitti kuitenkin, että kaupunkistrategiasta poistettaisiin lause raitiotien toteutumisen edistämisestä. –…