Ylöjärveläinen lihanjalostaja: ”Lähiruoka-termi on kokenut jo inflaation”

Veljekset Mattila Oy:stä on varttunut 63 toimintavuotensa aikana vahva suomalainen elintarvikebrändi. Suuri yleisö tuntee ylöjärveläisen lihanjalostajan esimerkiksi savusaunapalvista ja Julkujärven lenkistä. Toimitusjohtaja Tero Sivula sanoo, että nykyään MattilaBros.-nimellä toimiva yritys valmistaa kaikki tuotteensa sataprosenttisesti käsityönä. Lisäksi osa yrityksen käyttämästä raaka-aineesta tulee kotimaakunnasta Pirkanmaalta. Lihanjalostaja kyseenalaistaa lähiruoan aidon arvostuksen – sitä jaetaan ovensuukyselyissä ja arvoissa mutta ostosvalinnat ovat usein aivan jotain muuta.
TERVE!

Tämä sisältö on lehden tilaajille.
YU DIGI tutustumistarjous 8 viikkoa 3,90 €.