Hurrikaani avaa ovensa

Tavaratalo Hurrikaani avaa uuden myymälänsä ovet Ylöjärvellä huomenna torstaina.

Vielä maanantaina Hurrikaanin tavaratalon edustalla oli kovin hiljaista, mutta torstaina on varmasti jo vilinää.

Laajan valikoiman tavarataloketju uskoo edelleen kivijalkamyymälöiden vetovoimaan. Uudet tavaratalot työllistävät Ylöjärvellä sekä Nokialla suoraan noin 30 henkilöä.

Hurrikaanin asiakkaille tarjotaan laaja valikoima pihaan, puutarhaan, remontointiin, lemmikkeihin, kodin sisustukseen, siivoukseen ja säilytykseen sekä erilaisiin sesonkeihin liittyviä tuotteita. Hurrikaanin valikoimassa on yli 50 000 tuotetta ja se kasvaa jatkuvasti.

– Haluamme tarjota asiakkaillemme laajan ja laadukkaan tuotevalikoiman. Yhdellä käynnillä pitää kiireisen asiakkaan löytää tarvitsemansa, Tavaratalo Hurrikaanin toimitusjohtaja Juha-Pekka Iso-oja sanoo.

Osa suomalaisista niin sanotun halpakaupan ketjuista on kehittänyt toimintaansa modernisoimalla konseptiaan asiakkaiden tarpeiden mukaan muun muassa kehittämällä verkkokauppaa. Myös Hurrikaanissa on panostettu isosti digitaaliseen kauppaan ja yrityksen verkkokauppa kehittyy nopeasti.

Juha-Pekka Iso-ojan mukaan myös itsenäinen kauppaketju kykenee myymään tuotteita kilpailukykyisin hinnoin.

– Toimimme yhteistyössä muiden itsemme kaltaisten riippumattomien kauppiaiden kanssa ja siten pystymme ostamaan isoja eriä ja tarjoamaan brändituotteet kilpailukykyiseen hintaan. Pienemmän kulurakenteen ansiosta pystymme toimimaan myös pienemmällä myyntikatteella.

Tavaratalo Hurrikaani on perheyritys, joka työllistää yhteensä noin 50 henkilöä ja etsii jatkuvasti uusia osaajia joukkoonsa.

– Osaavalla henkilökunnalla pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme tietoa ja tekemään ostamisesta helpompaa, Iso-Oja toteaa.

Yritys kertoo palkkaavansa lisää työntekijöitä koko ajan.

Torstaina avattava tavaratalo sijaitsee keväällä lopettaneen Löytötavaratalon entisissä liiketiloissa Elovainiolla. Täydellisen remontin läpikäyneessä myymälässä on myymäläpinta-alaa ison valikoiman esittelemiseen.

Vahvasti paikalliseksi toimijaksi itsensä kokeva yritys on tyytyväinen uusiin kauppapaikkoihinsa ja uskoo asiakkaiden löytävän liikkeet.

Kommentoi

Sinun tulee olla kirjautunut kirjoittaaksesi kommentin.

Haluaisitko lukea artikkeleita enemmänkin?