Referenssi | Ylöjärven Lempi

Ylöjärven Lempi päätti mainostaa kanakebabia Ylöjärven Uutisissa – Tuotteen myynti nousi hetkessä 35 prosenttia

Liki kymmenen vuotta Elovainiolla toiminut ravintola Ylöjärven Lempi on kuulunut Ylöjärven Uutisten vakiomainostajiin yrityksen alkutaipaleesta lähtien. Lehtimainonnan ohella ravintola on markkinoinut itseään tienvarsimainoksissa ja sosiaalisessa mediassa.

Lempin yrittäjä Gholam Alizade näkee, että mainostaminen onkin yrittämisen perusasioita ja auttaa tekemään itseä tunnetuksi omalla paikkakunnalla.

– Minulle on tärkeää, että ylöjärveläiset tietävät keitä me olemme ja mitä me heille tarjoamme. Kyllä mainostaminen on ihan pääasioita siinä, että ihmiset löytävät meille, Alizade sanoo.

 

Ja hyvin Lempiin on löydettykin. Ravintola aloitti aikanaan pienestä tilasta Elovainiolta ja nyt yritys on ollut jo useamman vuoden omissa tiloissaan Pirjon Pakarin naapurissa.

– Siitä pikkukopista aloitimme ja nyt meillä on tämä 150 neliön paikka. Tietysti tämä työ on välillä raskasta, mutta olen tosi tyytyväinen. Sanoisin, että tällä hetkellä olemme yksi Ylöjärven suosituimmista ravintoloista.

 

Alizade sanoo, että Lempistä saa tuoretta kebabia aamusta iltaan. Tämän ohella Lempi kertoo mainoksissaan muun muassa buffetista, lounastarjouksista, pitsoista ja erinomaisesta salaattipöydästä.

Mainoksissa kerrotaan myös uutuuksista, kuten vaikkapa kanakebabista, jonka myynti lähti nousuun Ylöjärven Uutisten mainoksen jälkeen.

– Ennen mainosta kanakebabin myynti oli matala. Pari viikkoa mainoksesta alkoi näkyä, että kanakebabia menee aiempaa enemmän. Sen myynti nousikin yhtäkkiä 35 prosenttia, mihin olen tosi tyytyväinen, Alizade kertoo.

 

 

Kiinnostuitko markkinoinnista Ylöjärven Uutisissa? Ota yhteyttä.