MAINOS

K-Rauta Toikkosen ilmoitukset vetävät usein talon täyteen

Ilmoitus, jossa oli tämä kuva Jaana Alhosta ja Saini Ojasesta, toi heti yhteydenottoja K-Rauta Toikkosen sisustusosastolle.

K-Rauta Toikkonen ilmoittelee Ylöjärven Uutisissa säännöllisen epäsäännöllisesti: aina tarpeen vaatiessa ja vähintään silloin, kun rautakauppa järjestää keväisin ja syksyisin erityisen tapahtumapäivän.

– Silloin meillä on koko sivun ilmoitus, kertoo sisustusosaston osastopäällikkö Jaana Alho.

Pari vuotta sitten tapahtumapäivän ilmoitus veti niin hyvin, että tarjouksessa olleita, päälle tuhat euroa maksavia kylpytynnyreitä ostettiin yhden päivän aikana päälle kymmenen.

Se on huomattava määrä siihen nähden, että paljuja voi mennä koko kesän aikana suunnilleen saman verran.

 

Tapahtumapäivistä ilmoittelu Ylöjärven Uutisissa on rautakaupalle erittäin tärkeää. Kauppa ilmoittaa erikoispäivistään YU:n ohella ainoastaan omilla Facebook-sivuillaan.

Tapahtumapäivistä ilmoittaminen YU:ssa on purrut kaiken kaikkiaan hyvin. Hyötyä voi laskea myös kävijämäärissä.

– Meillä on ollut silloin aina todella hyvin väkeä. Talo on ollut täynnä, kuvailee Alho.

 

Alholle tulee mieleen toinenkin esimerkki mainostamisen purevuudesta.

Kun K-Rauta Toikkonen laittoi jonkin aikaa sitten ilmoitukseensa sisustusosaston henkilöiden kasvokuvan ja esittelyn, yhteydenottoja tuli välittömästi.

– Siinä olimme minä ja Saini Ojanen. Kerroimme ilmoituksessa, kuinka autamme asiakkaita pintamateriaalien valinnassa ja annamme sisustusvinkkejä. Saimme sen perusteella heti pari ajanvarausta henkilöiltä, jotka olivat remontoimassa taloaan ja halusivat katsoa materiaaleja.

Alhon mielestä kasvojen käyttö mainonnassa erottuu edukseen.

– Kasvot vetävät ja kiinnittävät huomiota.

Jaana Alho kannattaa paikallista mainontaa.

– Mainostaminen on todella tärkeää. Sellaisia ylöjärveläisiä on edelleen, jotka eivät tiedä kaupastamme ja menevät kauemmaksi rautakauppaan.

MAINOS