Nordea satsaa entistä enemmän etäpalveluun: ”Koronaviruspandemian aikana yhä useampi asiakas on löytänyt etäpalvelut”

Nordea kertoo satsaavansa Pirkanmaalla entistä enemmän etäpalveluihin. Nykyään jo 95 prosenttia Nordean pankkiasioinnista hoituu etänä.

Nordean Tampereen toimipaikan johtaja Tomi Tulonen luottaa etäpalveluiden toimimiseen. (Arkistokuva: Matti Pulkkinen)

– Haluamme olla edelläkävijöitä etäpalveluissa laajaa konttoripalvelua unohtamatta. Koronaviruspandemian aikana käytössä ollut ajanvaraus on saanut paljon hyvää palautetta ja mahdollistamme edelleen myös sen, Nordean Tampereen toimipaikanjohtaja Tomi Tulonen kertoo.

Koronaviruspandemian vuoksi Nordean Pirkanmaan konttoreissa siirryttiin keväällä palvelemaan asiakkaita pääasiassa ajanvarauksella ja etätapaamisin. Syyskuun puolivälistä lähtien pienemmissä konttoreissa voi asioida ajanvarauksella.

– Koronaviruspandemian aikana yhä useampi asiakas on löytänyt etäpalvelut. Tarjoamme tietysti myös tukea uusien asiointitapojen käyttöönottoon. Tavoitteena on palvella asiakkaita mahdollisimman sujuvasti heidän valitsemallaan tavalla oli kyse sitten palkitusta mobiilipankistamme tai ajanvarauksesta konttoriin. Palvelumallimme tähtää siihen, että asiakkaiden ei tarvitse jonottaa saadakseen pankkipalvelua, Tulonen sanoo.

Ilman ajanvarausta palvelua saa nopeissa pankkiasioissa Hämeenkatu 22:n konttorissa maanantaista perjantaihin klo 10.00–16.30.

Nordean konttoreissa noudatetaan edelleen koronaviruspandemiaan liittyviä varotoimenpiteitä. Huomiota kiinnitetään hyvään käsihygieniaan ja etäisyyksiin ja asiakkaan niin halutessa konttori tarjoaa ajan varanneille maskin fyysistä tapaamista varten.

Kommentoi

Sinun tulee olla kirjautunut kirjoittaaksesi kommentin.

Haluaisitko lukea artikkeleita enemmänkin?