Ylöjärven Uutisten vakimainostaja Euromaster Ylöjärvi kertoo palveluistaan tehokkaalla sisältömarkkinoinnilla

Euromasterilla onnistuvat kaikki rengastyöt reikien paikkauksesta uusien
vanteiden asennukseen.

Elovainiolla sijaitseva täyden palvelun rengasliike Euromaster on mainostanut Ylöjärven Uutisissa jo parin vuoden ajan.

Euromaster Ylöjärven ja Nokian yrittäjä Joni Wuori kertoo, että yrityksen mainoksia ilmestyy paikallislehdessä yleensä muutaman kuukauden välein kevääseen ja syksyyn painottuen.

Mainosten koko vaihtelee pienestä ilmoituksesta koko etusivun kokoiseen mainokseen. Yrityksellä on ollut myös bannerimainos ylojarvenuutiset.fi:ssä.

 

Wuori kertoo kokevansa, että Euromaster tunnetaan Ylöjärvellä jo melko hyvin ja tunnettuutta lisää entisestään mainostaminen Ylöjärven Uutisissa.

– Yrityksemme odotusaulan tiskillä on ensimmäisenä lehtenä Ylöjärven Uutiset. Mainostaminen tuo meille näkyvyyttä,  Wuori toteaa.

 

Uutta Wuorelle on sisältömarkkinointi, jonka avulla hän on mainostanut yrityksensä palveluita nyt kahteen eri otteeseen (täällä ja täällä).

Sisältömarkkinointi tarkoittaa sponsoroitua artikkelia, joka tehdään mainostajan toiveiden mukaisesti. Juttu erottuu toimituksellisesta jutuista ”mainos”-merkintöjen avulla ja se julkaistaan sekä paperilehdessä että ylojarvenuutiset.fi:ssä.

– Sisältömarkkinointi on mielestäni erityisen tehokas, sillä sitä voi jakaa somessa.  Se on mainos lehtijutuksi puettuna, Wuori kuvailee.

Hän kertoo olevansa myös itse sisältömarkkinointien kuluttaja.

– Itse luen paljon eri yritysten sisältömarkkinointeja. Niistä oppii uutta tietoa ja tutustuu samalla yritykseen. Tieto tulee ikään kuin asiakkaan luo suoraan ilman, että hänen tarvitsee sitä itse etsiä.

 

Mitä on sisältömarkkinointi?

  • Sisältömarkkinoinnin tuotteemme ovat perinteisestä mainonnasta poikkeavia sponsoroituja artikkeleita.
  • Artikkeli tehdään mainostajan toiveiden mukaisesti, ja juttu erottuu toimituksellisista jutuista ’Mainos’-merkintöjen avulla.
  • Artikkeli julkaistaan aina sekä paperilehdessä että ylojarvenuutiset.fi:ssä.
  • Sisältömarkkinointi on erityisen tehokasta, koska se vetoaa lukijoihin tarinoidensa, hyödyllisyytensä tai viihteellisyytensä ansiosta.

 

Kommentoi

Sinun tulee olla kirjautunut kirjoittaaksesi kommentin.

Haluaisitko lukea artikkeleita enemmänkin?